گفتگوی هم میهن

ساخت وبلاگ
 

تاريخ عضويت: Sep 2012

وضعیت تاهل: مجرد

ارسالها: 39,584

سپاس هاي ايشان از ديگران: 35,682

سپاس های دیگران از ایشان : 67,109


ارسال پیام خصوصی

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 222 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:53

پيش فرضپاسخ : دختران دستفروش «پسر» از آب درآمدند+عکس

من خودم دیدم که پسر بودن.
همین که دوسشون خیلی تیره هست و روسری رو سفت سفت میبندن.
اصلا از فیزیکشون،شیطنت و بیقراریشون مشخصه

__________________
دیدن با چشم ایمان یعنی بستن چشم خرد.
بنجامین فرانکلین

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 189 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:53

چگونه استخوان‌ها را تقویت و از پوکی استخوان پیشگیری کنیم؟

برای حفظ استخوان‌‌های‌تان هیچ ‌وقت دیر نیست فقط با انجام تغییرات کوچک در شیوه زندگی‌تان می‌‌توانید استخوان‌‌هایتان را حفظ کنید.
با توجه به مطالعات سال 2014 بیش از 10 درصد بزرگسالان بالای 50 سال، پوکی استخوان را تجربه می‌کنند با این حال نمی‌توان گفت این بیماری، بخش غیر قابل اجتناب از دوران پیری است.

در طول دهه سوم زندگی، توده استخوانی کاهش می‌یابد و با شروع دوران یائسگی، با کاهش شتاب سطح استروژن، تراکم استخوان‌ها کمتر شده و فرد در معرض پوکی استخوان قرار می‌گیرد.

مردان مسن، البته می‌توانند این بیماری را تجربه کنند و آنهم بعد از سنین 65 تا 70 سالگی. گذشته از سن، عوامل خطری از قبیل داشتن سابقه خانوادگی این بیماری، لاغری بیش از حد، استعمال سیگار، نوشیدن الکل و زندگی فیزیکی غیر فعال فرد را در معرض خطر پوکی استخوان قرار می‌دهد.

  • لبنیات و کلسیم در پیشگیری از پوکی استخوان معجزه نمی‌کند

طبق مطالعات جدید استفاده از لبنیات، نمی‌‌تواند در روند پوكی‌ استخوان تاثیر بگذارد و برخلاف تصور، مصرف لبنیات توسط افراد میانسال و مسن، میزان پوكی استخوان و شكستگی‌ها را كاهش نمی‌دهد.

از طرف دیگر برخی مطالعات جدید نشان داده است كه مكمل‌‌های كلسیم هم نمی‌تواند با استفاده در دوران سالخوردگی روی روند حفظ استخوان‌ها تاثیر بگذارد. پیشتر، به همه دختران و زنان بین 20 تا 50سال توصیه می‌‌شد، روزانه هزار میلی ‌گرم كلسیم بخورند و به زنان بالای 50سال هم توصیه می‌‌شد، روزانه هزار و 200 میلی‌گرم كلسیم مصرف كنند اما طبق تحقیقات جدید، بهتر است این میزان را به 500 تا 800 میلی ‌گرم كاهش دهید و سعی كنید این میزان كلسیم را از مواد غذایی به‌خصوص لبنیات دریافت كنید.

بیشتر از این میزان كلسیم، می‌‌تواند باعث بروز اختلالات جذب در دستگاه‌ گوارش، یبوست شود. مصرف بیشتر از 800 میلی‌گرم كلسیم در روز هیچ تاثیری روی حفظ استخوان‌‌ها نخواهد داشت و در عوض باعث افزایش احتمال بروز مشكلات قلبی عروقی خواهد شد.

سه راهکار طبیعی برای کاهش خطر ابتلا به این بیماری استخوانی پیشنهاد شده است که البته علاوه بر دریافت کافی کلسیم و ویتامین دی، باید به آنها توجه ویژه شود.

  • شرکت در ورزش‌های تحمل وزن: تمرینات تحمل وزن و تمرینات تقویت عضلات، منجر به تقویت استخوان‌ها و به تاخیر انداختن پوکی استخوان وابسته به سن می‌شود. برخی از ورزش‌های تحمل وزن عبارتند از پیاده روی، آهسته دویدن، پرش با طناب، اسکی، بالا رفتن از پله.

تمرینات تقویت عضلات، در این میان نیاز به بکارگیری وزنه، باند آلاستیک و ... دارد. البته اگر شما به یوگا علاقه دارید، این را بدانید که روزانه انجام 12 دقیقه یوگا باعث افزایش تراکم استخوان‌های ستون فقرات، استخوان ران و احتمالا استخوان باسن می‌شود.

اگر شما در حال حاضر ابتلا به پوکی استخوان را تجربه می‌کنید و یا مبتلا به هر بیماری مزمن دیگری هستید، برای انجام ورزش‌هایی مانند تردمیل یا پرش با طناب با پزشک خود مشورت کنید. همچنین شما باید در بلند کردن اجسام سنگین، و فعالیت‌های ورزشی که نیاز به خم شدن یا پیچش دارند، احتیاط کنید و نظر پزشک تان را جویا شوید.

  • مصرف پروبیوتیک‌ها، میوه‌ها و سبزیجات: بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات حاوی کلسیم، منیزیم، پتاسیم، ویتامین کا، ویتامین ث و پروتئین است.

مصرف آنتی اکسیدان‌ها نیز فرایند التهاب و استرس اکسیداتیو را در بدن کاهش می‌دهند. ضمنا مصرف میوه‌ها و سبزیجات با افزایش تراکم استخوان مرتبط است.

یک مطالعه سوئدی حاکی از آن است: زنانی که از غذاهای گیاهی دوری می‌کنند، 88 درصد بیشتر در معرض خطر شکستگی‌های لگن در مقایسه با دیگرانی قرار دارند که روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات می‌خورند.

مصرف غذاهای تخمیر شده از قبیل کفیر، کلم ترش، کیمچی، نیز تاثیر مثبتی روی استخوان‌ها دارد. این محصولات غذایی حاوی پروبیوتیک‌ها هستند که باعث تقویت و رشد باکتری‌های خوب روده شده و در نهایت افزایش تراکم مواد معدنی استخوان را به همراه دارند.

  • دریافت خواب کافی: یک مطالعه که نتایج آن در سال 2015 و در مجله انجمن طب سالمندان آمریکا منتشر شد، نشان داد مردان و زنان بالای 50 سال که کمتر از 6 ساعت عادت به خواب شبانه روز دارند، بیشتر در معرض پوکی استخوان قرار می‌گیرند. اغلب بزرگسالان نیاز به خواب بین 7 تا 8 ساعت در روز دارند. *وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 212 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:53

 

تاريخ عضويت: Dec 2012

محل سكونت: .

ارسالها: 26,493

سپاس هاي ايشان از ديگران: 41,086

سپاس های دیگران از ایشان : 68,656


ارسال پیام خصوصی

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 187 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:51

فرارو- زندان "هالدن"دومین زندان بزرگ نروژ برای زندانیان خود امکانات یک هتل 5 ستاره را فراهم آورده است و زندانیان در این زندان بسیار راحت و آسان زندگی می‌کنند.

به گزارش فرارو، اين زندان در سراشیبی جنگل‌های جنوب نروژ و در زمینی به مساحت 30 هکتار ساخته شده است. هالدین که ساخت و ساز آن بیش از 252 میلیون دلار هزینه دربرداشته امکاناتی بیش از هتل‌های 5 ستاره دارد و به نوشته روزنامه‌های محلی از خانه شهروندان نروژی راحت‌تر و لوکس‌تر است.

استودیوی صدا، مسیر مخصوص پیاده‌روی و خانه‌های مستقل 2 اتاق خوابه که به منظور ملاقات و پذیرایی از اعضای خانواده زندانیان طراحی شده از جمله امکانات هالدن به شمار می‌روند. در این زندان ابدا بوی نامطبوع به مشام نمی رسد بلکه رایحه پرتقال از کارگاه آشپزی که در آن زندانیان دوره‌های پخت و پز می‌بینند فضا را پر می کند. سلول‌های زندان هالدن بیشتر شبیه خوابگاه‌های دانشجویی شیک هستند.

هر سلول مجهز به تلویزیون و یخچال کوچک است و پنجره‌های قدی بلند فضای روح نوازی به سلول‌ها می‌دهد. هر 10 تا 12 سلول یک آشپزخانه و اتاق پذیرایی دارد که فضای داخلی آنها با مبلمان راحتی، میز قهوه‌خوری سبز رنگ و سرویس حمام لوکس تزئین شده است. در این جا معماری و دکوراسیون داخلی در کاستن اضطراب زندانیان و توانبخشی آنها نقش مؤثری دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این زندان آن است که تلاش شده محیط آن با فضای بیرون از زندان هیچ تفاوتی نداشته باشد. به همین دلیل فضای داخلی به جای سیمان و آجر با ورق‌های گالوانیزه و درختان کاج از فضای بیرون جدا شده است. در واقع تنها دیوار بتنی امنیتی زندان با پوشش انبوه گیاهی از منظر زندانی‌ها دور نگه داشته شده تا زندان هالدن خصمانه به نظر نرسد.

اما ثمر بخش‌ترین ویژگی هالدن وجود ارتباط قوی میان زندانبان‌ها و زندانی‌ها است طوری که گارد زندان اسلحه حمل نمی‌کنند، با زندانی‌ها در تمرینات ورزشی روزانه همراه می‌شوند و با یکدیگر غذا می‌خورند. هیچ کدام از زندانی‌ها به کار اجباری مجبور نمی‌شوند بلکه خودشان کار مورد علاقه‌شان را انتخاب می‌کنند.

نروژی‌ها می‌گویند، زندانی کردن مجرمان در شرایط سخت نه تنها نتیجه بخش نیست بلکه احتمال ارتکاب به جرم پس از آزادی را در میان زندانیان افزایش می‌دهد. در نروژ درصد ارتکاب به جرم زندانیانی که 2 سال مورد آموزش قرار می‌گیرند پس از آزادی حدود 22 درصد تخمین زده می‌شود اما این رقم در بریتانیا و ایالات متحده به ترتیب بین 50 تا 60درصد است.

نروژ 3 هزار و 300 زندانی دارد و از هر یکصد هزار نفر تنها 69 نفر پس از گذراندن دوره محکومیتشان دوباره به زندان باز می‌گردند اما در ایالات متحده که عنوان شلوغ‌ترین زندان‌های جهان را به خود اختصاص داده و جمعیت زندانیان آن 2 میلیون و 300 هزار نفر تخیمن زده می‌شود كه از هر یکصد هزار نفر 753 نفر پس از آزادی دوباره به زندان باز می‌گردند.

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

سلول سه اتاقه قاتل نروژی

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 625 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:51

آموزش تصویری بدنسازی
فیلم آموزش بدنسازی بهمراه چندین برنامه تمرینی عالی
آموزش تصویری بدنسازی
بدن‌سازی یا زیبای‌اندام: Bodybuilding

ورزشی است که در آن فرد بدن‌ساز با انجام تمرینتات مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، همچنین تغذیه مناسب و البته استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، کات شده و البته متناسب مبادرت می‌ورزد. همچنین بالا رفتن آمادگی جسمانی (در دو بعد قدرتی و استقامتی عضلات) نیز ماحصل این تمرینات می‌باشد.

اما با توجه به اینکه اکثر افراد آماتور با نحوه صحیح انجام تمرینات بدنسازی آشنایی ندارند به همین دلیل با انجام تمرینات اشتباه باعث آسیب رساندن به خود می شوند و یا بعد از گذشت ماهها از آغاز تمرینات هیچگونه تغیر و رشدی در عضلاتشان ایجاد نمی شود.

اما جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا ما در این اپلیکیشن نحوه صحیح انجام تمام حرکات را با فیلم بصورت کامل جمع آوری کرده ایم.

ضمنا در بخش دوم همین اپلیکیشن چندین برنامه فوق حرفه ای از مربیان تراز اول جهان را هم قرار داده ایم و از طرف دیگر راهنمای کامل و جامع استفاده صحیح از مکمل ها برای افراد مبتدی هم وجود دارد.

پس همین طور که ملاحظه می کنید یک مجموعه کامل برای شما عزیزان گرداوری شده است.

جهت دانلود اینجا کلیک کنید

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 201 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:51

راههایی برای کلافه کردن خانم ها
راههایی برای کلافه کردن خانم ها
وقتی در جمع فامیل خودتون هستید شکم بزرگ پدر زنتون رو سوژه خنده همه قرار بدهید.از صبح کتونی پا کنید و تا شب هم از پاتون در نیارید تا جورابتون بوی گربه مرده بگیرد و بعد با همان جورابها برید توی رختخواب.
به صورتش نگاه کنید و باحالتی متاثر بگید:عزیزم چقدر پیر شدی..
وقتی تخمه میخورید پوستهای تخمه را هر جای بریزید غیر از بشقاب جلوی دستتون.
همیشه آب را با بطری سر بکشید.
وقتی زنتون حواسش کاملا به شماست وانمود کنید زنتون رو ندیدید و یواشکی به بچه هایتون بگید:دوست دارید براتون یک مامان خوشگل بیارم!!.
وقتی با تلفن صحبت میکنید به محض ورود همسرتون با دستپاچگی بگید :باشه ، من بعدا بهت زنگ میزنم ..و سریع گوشی رو قطع کنید..
همیشه از گیرایی چشمهای دختر خاله ترشیده اتون تعریف کنید..
خاطرات شیرین دوران مجردی خودتون رو با دوست دخترهای داشته و نداشته خودتون براش تعریف کنید..
وقتی با اون تو رستوران هستید با صدای بلند باد گلو بزنید..
او را با اسمهای مختلف مثل :سمیرا ،مریم ، پریسا، آتنا، شیوا… صدا کنید و بعد بگید ببخشید عزیزم این روزها حواسم زیاد جمع نیست ..
سعی کنید یک چادر مسافرتی خوب یا ماشین راحت بخرید که شبهای که قرار است بیرون از خونه بخوابید، زیاد سختی نکشید..

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 182 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:48

سیداحمد خاتمی:

الگوی جوانان و زنان ما بازیگران و قهرمانان هالیوودی شده‌اند / لازم نیست خانم‌ها برای خنداندن مردان به صحنه بیایند

امام جمعه موقت تهران برخلاف تبلیغات غربی نه تنها بی حجابی زنان نتوانسته حقوق آن‌ها را تأمین کرده بلکه موجب افزایش طلاق و کاهش ازدواج در میان جوانان شده است.

امام جمعه موقت تهران برخلاف تبلیغات غربی نه تنها بی حجابی زنان نتوانسته حقوق آن‌ها را تأمین کرده بلکه موجب افزایش طلاق و کاهش ازدواج در میان جوانان شده است.


به گزارش «انتخاب»؛ آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، پیش از ظهر امروز در دومین همایش سراسری دانش آموختگان جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه ستون و عمود خمیه انقلاب و اسلام رهبر معظم انقلاب و اصل ولایت فقیه است، گفت: ایشان نه تنها رهبر ملت ایران بلکه رهبر تمام انسان‌های حق طلب و حقیقت خواه در سراسر جهان هستند.

وی افزود: دشمن از سال‌های پیش متوجه این موضوع شده است که تا اصل ولایت فقیه و رهبری در جامعه پا برجا باشد نخواهد توانست به انقلاب و نظام صدمه ای وارد کند بر همین اساس اقدام به تفرقه افکنی در میان سران قوا و بی توجه کردن مردم و مسؤولان نسبت به رهنمودهای رهبری کرده و قصد دارد با تغییر سبک زندگی اسلامی به ويژه در میان زنان و جوانان به اصل ولایت فقیه آسیب بزند.

به نوشته رسا و فارس، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه هیچ‌کس در سراسر کشور به صورت علنی و شفاف با اصل ولایت فقیه ابراز ضدیت نمی کند، گفت: این موضوع به معنای عدم مخالفت با رهبری و تابعیت صد در صد از ایشان نیست بلکه علمیاتی نکردن رهنمودهای رهبری و برخورد شعار گونه با رهنمودهای ایشان از مصادیق ضدیت با ولایت فقیه است زیرا زمانی که رهنمودهای رهبری محقق نشود پای مخالفان نظامان به کشور باز شده و زمینه برای افزایش وابستگی به دشمنان فراهم می‌شود که باید گفت همین برخورد شعارگونه با رهنمودهای رهبری نیز از توطئه های دشمن برای آسیب زدن به اصل ولایت فقیه است.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که ارتباط با بیگانگان موجب ضعف بدنه انقلاب می شود، افزود: ایشان به صورت مداوم به مردم و مسؤولان توصیه می‌کنند که مذاکره و سازش با غرب و آمریکا بی‌فایده است زیرا آن‌ها تنها یک هدف دارند و آن هم نابودی انقلاب و از بین بردن عزت و استقلال ملت ایران و بازگشت به دوران وابستگی قبل از انقلاب به غرب است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن با تغییر سبک زندگی زنان و نسل جوان در تلاش است تا اسلام و قواعد اسلام و در ادامه آن اصل ولایت فقیه را زیر سؤال ببرد، تصریح کرد: بی حجابی زنان نه تنها حلال مشکلات فرهنگی نیست و به آن هویت مستقل نمی‌دهد بلکه زمینه ورود جامعه را به باتلاق فساد اخلاقی فراهم کرده و موجب می‌شود که به خاطر پرداختن به نیازهای نفسانی کشور از رشد و پیشرفت در عرصه اقتصادی و علمی دور شود.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلاب خواهر باید مروج فرهنگ ولایت مداری و عامل به رهنمودهای رهبری و اصول سبک زندگی اسلامی باشند، ادامه داد: زمانی که طلاب و مبلغان در مسیر سبک زندگی اسلامی به صورت عملی گام برداشته و دعوتگر مردم باشند خواهند توانست بستر اصلاح فرهنگی عظیمی را در کشور فراهم کنند.

وی افزود: برخلاف تبلیغات غربی نه تنها بی حجابی زنان نتوانسته حقوق آن‌ها را تأمین کرده بلکه موجب افزایش طلاق و کاهش ازدواج در میان جوانان شده است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب خواهان ازدواج آسان، طلاق سخت و سلامت زندگی خانوادگی هستند، گفت: اگر می‌خواهیم در عرصه فرهنگی مشکلات ما بر طرف شود باید به این سه اصل توجه جدی داشته باشیم.


وی با بیان اینکه باید حریم محرم و نامحرم حفظ شود، عنوان کرد:‌ حریم‌شکنی از عناصر زندگی غیردینی است.


خاتمی با تأکید بر اینکه اسلام با شادی مردم مخالف نیست و علما نیز با شاد بودن مردم مخالفتی ندارند،‌ گفت: لازم نیست خانم‌ها برای خنداندن مردان به صحنه بیایند و لازم است که حریم خانواده حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه سازی در رسانه ملی در مقابله با تلبیغات سو دشمن مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: متأسفانه به دلیل کم کاری و عدم معرفی الگوهای اسلامی برای جوانان و زنان، ما امروز شاهد هستیم که الگوی جوانان و زنان ما بازیگران و قهرمانان هالیوودی شده‌اند که دارای هیچ پشتوانه اخلاقی نبوده و فقط لذت گرایی محض را تبلیغ می کنند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: امروز درمان تمام این دردها در یک راهکار نهفته است و آن زنده کردن و احیای یاد و نام خداوند در جامعه است؛ زیرا اگر یاد و نام خداوند در جامعه زنده شود خواهیم توانست به مرور شاهد درمان تمام مشکلات فرهنگی باشیم

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 213 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:48

اینا با خودشون هم درگیرند

اول بشینند یه میتینگ بگیرند و موضع خودشونو مشخص کنند تا بعدا رسوائی به بار نیاورند!!!

امثال آیت الله علم الهدی میکوبه و میتوپه به روحانی و برجام و رفع تحریم ها

حالا ایت الله مکارم و صافی و .... میگویند روحانی آدم موفقی است
و در مجامع بین المللی حضور و مشارکتی فعال داشته باشیم و .....!!

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 185 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:48

فروش عصبی NeuroSelling - (نوروسلینگ)
نوشته شده توسط : دکترسیدرضاآقاسیدحسینی

تیم مشاوران مدیریت ایران

:

علم عصب (علم بر پایه ساختار عصبی / علم عصب پایه Neuroscience ) ابزاری جدید برای تبدیل هنر فروش به علم فروش و ارائه تعریف علمی از فروش است.

فروش عصبی NeuroSelling - (نوروسلینگ)

فروش عصبی Neuro Selling چیست ؟
بر اساس علم عصب، فروش عصبی (نوروسلینگ) عبارت است از بکارگیری تاکتیک ها و استراتژیها که ماشه اولیه خرید را در ذهن مشتری میکشد و فرد را به سمت شروع فرایند تصمیم گیری برای خرید محصولات و خدمات سوق میدهد.

از اوایل هزاره جدید، تمام کتاب و مطالب نوشته‌شده حوزه فروش حرفه‌ای Professional Selling بر اینکه فروش یک هنر است، تاکید داشته و یک عبارت را تکرار می‌نماید : "هنر فروش The Art of the Sale”.

اما همان‌طور که قبل در مطلبی تحت عنوان "همیشه حق با مشتری نیست" نیز اشاره نموده‌ام، برخی عبارت و واژه‌ها در طی زمان کارکرد خود را ازدست‌داده و یا به حالت دیگر تغییر هویت خواهد داد. چرا در مقابل تغییر مقاومت نماییم ؟

واژ "هنر فروش" نیز با افزایش سطح دانش بشر در حوزه روانشناسی و علم عصب‌شناسی، دچار تغییر شده است و به "علم فروش" تبدیل‌شده است. به این معنا که از یک عمل خلاقانه و صرفا مبتنی بر ایده پردازی و خلاقیت فردی به یک شیوه علمی و مبتنی بر آمار، اطلاعات و تحلیل رفتاری-روانشناختی فروش و فروشنده تبدیل‌شده است که البته همچنان با حضور خلاقیت فردی، این روند تسهیل شده و به فروش موفق نائل خواهد شد.

• هنر فروش موفق : به‌کارگیری تکنیک‌های فروش حرفه‌ای + خلاقیت فروشنده
• علم فروش : تحلیل رفتاری،روان‌شناختی، عصبی فروش و فروشنده

در مقاله‌ای به اصل پارتو 80/20 اشاره و متذکر شدیم که 80% از میزان فروش یک سازمان توسط 20% فروشندگان انجام می‌شود. این 20% همان فروشندگان حرفه‌ای هستند. اما چرا این 20% ، به این میزان موثر هستند؟

همه این آمار و اطلاعات را در اختیار داریم؛ اما واقعا چرا این دسته از فروشندگان به این میزان موفق هستند ؟
به همین صورت ما اطلاعاتی در حوزه "علم خرید Science of Buying" در اختیار نداریم (این با مدیریت رفتار مصرف‌کننده متفاوت است) که توضیح دهد چرا مردم این کالا را به این صورت خریداری می‌نمایند.

برای مثال تحقیقات دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد :

اگر مشتری با چند کالای مشابه و به سه قیمت متفاوت مواجه گردد، تمایل اغلب آنان به انتخاب قیمت متوسط است.

تا اینجا، قادریم که نشان دهیم چرا این نحوه تصمیم‌گیری صحیح است، اما قادر به توضیح اینکه چرا و چطور مشتری به این تصمیم می‌رسد، نیستیم.

سوال مهم اینجاست :
چرا تا پیش ‌از این ، فروش را یک علم نمی‌دانستند ؟
زیرا تاکنون، هر زمان که به فکر پژوهشی علمی در حوزه فروش می‌افتادیم، به دنبال استفاده از روشی علمی نظیر تحلیل‌های آماری و نتایج حاصل از آن بودیم(مانند تعداد تماس‌های فروشنده و یا مدت‌زمان مکالمه فروشنده) و یا از تست‌های روانشناسی برای آزمودن رفتار و شخصیت فروشنده استفاده می‌نمودیم.

تحلیل آمار و ارقام به ما می‌گوید که "چه اتفاقاتی رخ‌داده است"، اما در مورد اینکه "چرا این اتفاق رخ‌داده است" و یا چطور از شکست بپرهیزیم و موفقیت را تکرار نماییم، بحثی به میان نمی‌آید.

اما هنگامی‌که سخن از علم فروش است، به فروشنده توصیه می‌کنیم که در گام بعدی باید دقیقا چه انجام دهد و چه انجام ندهد. اینجا دیگری جایی برای استفاده از برخی جملات کلیشه‌ای نیست. مثلا:

در تفکر هنر فروش : اگر بخواهم فروشنده‌ای استخدام کنم، حتما باید شبیه آقای ایکس باشد. بسیار فروشنده خوبی است.
در تفکر علم فروش : اگر بخواهم فروشنده‌ای استخدام کنم، باید این چند خصوصیت را داشته باشد تا بتواند به این چند هدف دست یابد.

در هنر فروش، مقایسه بین فروشنده‌ها صورت پذیرفته ، حتما تعدادی از فروشندگان سرخورده می‌گردند، در علم فروش، هر فروشنده نسبت به توانایی‌های خویش تحلیل می‌گردد.

به یاد داشته باشید که فقط تکیه نمودن به تست روانشناسی، مانند شیر یا خط انداختن است، زیرا ابعاد شخصیتی هر فروشنده ریشه در ذات و خصلت‌های وراثتی افراد نیز داشته و همه آن اکتسابی نیست.
فرض که بخواهید تحقیقی در مورد فروشنده‌های شرکت خویش با عنوان " عامل انگیزشی درونی که می‌تواند باعث بهبود کار فروشنده گردد، چه هستند ؟" .

اما واقعا "انگیزش درونی" یعنی چه؟

ازآنجاکه ابزار ما برای ارزیابی فروش کافی نبود، در حقیقت رسیدن به "علم فروش" نیز غیرممکن بود. صرف‌نظر از هزاران تلاش که در مسیر تبدیل فروش به علم فروش صورت پذیرفته بود، هنوز هم فهم ما و تعریف ما، همان تعریف هنر فروش بود.

علم عصب (شناخت علمی بر پایه ساختار عصبی) Neuroscience یک ابزار جدید
گفتیم که درگذشته، تنها می‌توانستیم در مورد "چه اتفاقی رخ‌داده است" تحقیق نموده و نتایج حاصله و یا رفتار ضمن خرید را تحلیل نماییم.
اما پاسخی برای چرایی آن وجود نداشت، زیرا که جواب چرایی، در مغز خریدار و فروشنده باقی می‌ماند و هرگز آشکار نمی‌شود.

علم عصب به ما محققین این اجازه را می‌دهد که نحوه عمل و پاسخ مغز خریدار و فروشنده را در حین معامله با دقت موردمطالعه قرار دهیم.
این عمل سبب آن است که اطلاعات بسیار دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری از نحوه تفکر خریدار و فروشنده کسب نماییم. اطلاعاتی که تا پیش‌ازاین، از ابزارهای تحقیق شناخته‌شده، حاصل نشده بود.

برای مثال در یک گزارش تحقیقی از دپارتمان علوم اعصاب کالج پزشکی بیلور در تگزاس که در خصوص مطالعه روی هفتادوشش نفر داوطلب با عنوان " بازی چانه‌زنی" صورت پذیرفته بود و رفتار خریدار و فروشنده در هنگام مذاکره را مورد ارزیابی قرار می‌داد. اسکن مغزی خریداران و فروشندگان این مطالعه نشان داد که پاسخ‌های مغز افرادی که بلوف می‌زدند و افرادی که بلوف نمی‌زنند، بسیار متفاوت است.(تصویر مقایسه‌ای از همین پژوهش PubMed Central Image Viewer. )

همان‌طور که میدانید، قسمت اصلی یک مذاکره، چانه‌زنی بر سر قیمت است. تمرکز این مطالعه نیز بر آن بود که در زمان مذاکره بر سر قیمت، چگونه مغزهای خریداران و فروشندگان عکس‌العمل نشان می‌دهند.

اهمیت علم عصب در حوزه فروش در این است که اطلاعاتی خوبی در خصوص عملکرد مغز، پیش و پس از عملیات خریدوفروش در اختیار ما قرار می‌دهد.

نکته : شاید بپرسید که در کتاب مدیریت رفتار مصرف‌کننده نیز ما در خصوص الگوی تصمیم‌گیری مطالبی خوانده‌ایم. پس چگونه این عمل جدید است ؟ باید عرض نمایم که اگر تمام فصول کتاب را مطالعه نموده باشید، تنها در خصوص روند تصمیم‌گیری مغز در حین خرید، توضیحاتی ارائه‌شده است و تمام تمرکز آن بر روی تصمیم‌گیری و انتخاب کالا است و نه تحلیل مغز قبل و بعد مذاکره و یا نحوه فهم اختلاف بین موارد مشابه و نیز تشریح استدلال تمایز قیمتی .

چرا فروش حالا یک علم است؟
علم عصب (علم عصب پایه) این اجازه را می‌دهد که مواد شیمیایی آزادشده تحت شرایط مختلف درون مغز را مورد بررسی قرار دهیم. این مواد شیمیایی مانند کدهایی هستند که پرده از اسرار چگونگی تحلیل اطلاعات در مغزمان برمی‌دارد. برای مثال، ورزش، میزان آزادسازی مواد شیمایی که موجب ایجاد حس استرس در بدن می‌شود را کاهش می‌دهد. پس ورزش می‌تواند موجب افزایش بهره‌وری در کارهای استرس‌زایی نظیر شغل فروشندگی گردد.

همچنین تحقیقات نشان داده است که زنجیره‌ای از واکنش‌های شیمیایی در پس فرایندهای مغزی وجود دارد که منجر به "خود انگیزشی" در فرد می‌گردد.

حال که این ابزار در اختیار ما است، می‌توانیم با اندازه‌گیری میزان مواد شیمیایی مغز افراد و سپس مقایسه آن با اعداد به‌دست‌آمده از مغز افراد موفق، با این نتیجه دست‌یابیم که چه میزان از این مواد شیمیایی در مغز نشان‌دهنده یک فروشنده با خود انگیزشی بالا و یا پایین است.
به‌عبارت‌دیگر اغلب مفاهیمی که تاکنون برای ما در هاله‌ای از ابهام و به‌صورت کیفی بود به شاخص کمی (عددی) تبدیل می‌گردد.

علم عصب در حوزه برندینگ و تبلیغات بسیار کاربرد دارد. تحقیقات نشان داده که هرگاه ما چیزی را به یاد می‌آورد، مغز اطلاعات ذخیره‌شده خویش را بار دیگر دسته‌بندی و ساختاردهی می‌نماید که سبب می‌شود تا بتوان محتوایی را تغییر، جایگزین و بعدا به یاد آورد.

به یادسپاری و به یادآوری، پایه و اساس برندسازی و تبلیغات است. حال بهتر می‌توانیم بفهمیم که چرا برخی پیام‌ها توسط مغز نادیده و برخی برای مدت طولانی در ذهن می‌مانند.

حال می‌توان چرایی پس هر رخ داد را توضیح داد و بدین گونه است که هنر فروش به علم فروش تبدیل‌شده است.

توجه داشته باشید برای به‌کارگیری آخرین نتایج تحقیقات در این حوزه، فقط به مقالات معتبر از دانشگاه‌هایی نظیر Harvard, Stanford, UCLA مراجعه نمایید.

مطلب مرتبط : نورو مارکتینک (بازاریابی عصبی) NeuroMarketing

منبع : فروش عصبی NeuroSelling - (نوروسلینگ)

تیم مشاوران مدیریت ایران : مطالب این سایت شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم است و هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع، پیگرد قانونی دارد.

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 173 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:46

مردانگي يعني ... ؟ !
عاقد گفت: عروس خانوم وکیلم؟

گفتند: عروس رفته گل بچینه. دوباره پرسید وکیلم عروس خانوم؟
عروس رفته گلاب بیاره.
عاقد گفت برای بار سوم می پرسم
عروس خانم وکیلم؟
عروس رفته...
عروس رفته بود.

پچ پچ افتاد بین مهمانها. شیرین سیزده سالش بود؛ وراج و پر هیجان.
بلند بلند حرف می زد و غش غش می خندید.
هر روز سر دیوار و بالای درخت پیدایش می کردند.
پدرش هم صلاح دید زودتر شوهرش دهد.
داماد بددل و غیرتی بود و گفته بود پرده بکشند دور عروس.
شیرین هم از شلوغی استفاده کرده بود و چهاردست
و پا از زیر پای خاله خانبانجی ها که داشتند قند می سابیدند، زده بود به چاک.
مهمانی بهم ریخت. هر کس از یک طرف دوید دنبال عروس. مهمانها ریختند توی کوچه.
شیرین را روی پشت بام همسایه پیدا کردند. لای طناب های رخت.
پدرش کشان کشان برگرداندش سر سفره عقد. گفتند پرده بی پرده!
نامحرمها رفتند بیرون. کمال مچ شیرین را سفت نگه داشت.

عاقد گفت استغفرالله! برای بار دهم می پرسم. وکیلم؟

پدر چشم غره رفت و مادر پهلوی شیرین یک نیشگون ریز گرفت.
عروس با صدای بلند بله را گفت و لگد زد زیر آینه.
زن ها کل کشیدند و مردها بهم تبریک گفتند.

کمال زیر لب غرید که آدمت می کنم جووووجه و خیره شد به تصویر خودش در آینه شکسته.
فردای عروسی شیرین را سر درخت توت پیدا کردند. کمال داد درخت های حیاط را بریدند.
سر دیوارها هم بطری شکسته گذاشتند. به درها هم قفل زدند.
اسم عروس را هم عوض کردند.
کمال گفت چه معنی دارد که اسم زن آدم شیرینی و شکلات باشد.
شیرین شد زهره.
زهره تمرین کرد یواش حرف بزند. کمال گفت چه معنی دارد زن اصلا حرف بزند؟ فقط در صورت لزوم!
آنهم طوری که دهانت تکان نخورد.
طوری هم راه برو که دستهایت جلو و عقب نرود. به اطراف هم نگاه نکن، فقط خیره به پایین یا روبرو.
زهره شد یک آدم آهنی تمام و عیار.
فامیل ها گفتند این زهره یک مرضی چیزی گرفته. آن از حرف زدنش، آن از راه رفتنش.
کمال نگران شد. زهره را بردند دکتر. دکتر گفت یک اختلال نادر روانی است.
همه گفتند از روز عروسی معلوم بود یک مرگش می شود. الان خودش را نشان داده.
بستریش که کردند، کمال طلاقش داد.
خواهرها گفتند دلت نگیره برادر!
زهره قسمتت نبود. برایت یک دختر چهارده ساله پسندیده ایم به نام شربت...

از کتاب من یک زنم

صدیقه احمدی

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 210 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:46

 

تاريخ عضويت: Apr 2013

محل سكونت: نزدیکای کوه جنگلی

ارسالها: 344

سپاس هاي ايشان از ديگران: 1,315

سپاس های دیگران از ایشان : 464


ارسال پیام خصوصی

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 189 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:46

چگونه روشنایی صفحه نمایش آیفون را به صورت دستی تنظیم کنیم؟
در دستگاه های هوشمند آیفون و آیپد این امکان وجود دارد که میزان روشنایی صفحه نمایش خود را به دو صورت خودکار و دستی تنظیم کنید. در حالت روشنایی خودکار، میزان روشنایی صفحه براساس نور محیط و میزان شارژ باتری انجام می شود که این قابلیت ممکن است به مزاج برخی از کاربران خوش نیامده و از کم و زیاد شدن مکرر نور صفحه نمایش خود ناراضی باشند. در این صورت باید بدانید که قابلیت تنظیم نور صفحه نمایش به صورت دستی در آخرین ورژن سیستم عامل iOS به قوت خود باقی است و می توانید نور صفحه نمایش آیفون و آیپد خود را هروقت که خواستید کم و زیاد کنید.
در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه ی تنظیم روشنایی صفحه نمایش آیفون و آیپد را به صورت دستی برای شما آموزش دهیم. برای همین منظور در ادامه با ترفندها همراه باشید.

مرحله اول: ابتدا Settings app را لمس و آن را اجرا کنید.
مرحله دوم: به بخش Display & Brightness مراجعه نمایید.
مرحله سوم: اکنون می توانید از بخش BRIGHTNESS میزان روشنایی صفحه نمایش.را تنظیم کنید. همچنین درصورتی که نیازی نمی بینید میزان روشنایی صفحه نمایش به صورت خودکار تنظیم شود، گزینه Auto-Brightness را غیر فعال کنید.

چگونه روشنایی صفحه نمایش آیفون را به صورت دستی تنظیم کنیم؟
امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.
موفق و پیروز باشید…
(ترفندها)

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 195 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:44

مصداق بارز کودک آزاری

آخه ده ساله چی میفهمه از زندگی و شوهرداری و بچه داری( مطمنا سال بعد هم یه بچه تو بغلشه )

این دخترکان نه کودکی کردن نه نوجونی میکنن نه جوانی و نه کلا زندگانی
+
والا بخدا

__________________
من هیچوقت از دست دیگران ناراحت نمیشوم، فقط نظرم را در موردشان عوض میکنم
"ال پاچینو"


گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 157 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:44

گزارشگران بدون مرز: روحانی نباید در برابر محکومیت نرگس محمدی سکوت کند
سازمان گزارشگران بدون مرز که مقر آن در پاریس است در بیانیه‌ای حکم دادگاه علیه نرگس محمدی، فعال حقوق بشر را محکوم کرد و آن را انتقام از جامعه مدنی ایران دانست.
به گزارش وب‌سایت گزارشگران بدون مرز، این سازمان همچنین اعلام کرده است که دادگاه خانم نرگس محمدی، سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر ایران، متاثر از اقدام‌های غیر قانونی وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
کریستف دولوار، دبیر اول سازمان گزارشگران بدون مرز نیز در این خصوص گفته است: «نرگس محمدی قهرمان آزادی اطلاع‌رسانی است که افتخاری برای روزنامه‌نگاری و دفاع از آزادی است. محکومیتی چنین سنگین نشان از ناعادلانه بودن دستگاه قضایی ایران است.»
دبیر اول گزارشگران بدون مرز افزوده است: در برابر این کراهت قضایی، رئیس جمهور حسن روحانی نباید سکوت کند، هرچند می‌دانیم که دستگاه قضایی ایران تحت مهار رهبر جمهوری اسلامی ایران است.
نرگس محمدی، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر که در زندان است، روز چهارشنبه توسط شعبه پانزده دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی، به ۱۰ سال حبس محکوم شد.
به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، به موجب رای دادگاه، خانم محمدی به استناد مواد ۵۰۰، ۶۱۰، ۴۹۸ و ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، در مورد اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به تحمل پنج سال و در مورد اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل یک سال حبس و در مورد اتهام تشکیل و اداره گروهک غیرقانونی «لگام» به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شده است.

http://persian.euronews.com/2016/05/...ison-sentence/

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 159 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:44

بیانیه آمریکا و اروپا در حمایت از تجارت با ایران
بیانیه آمریکا و اروپا در حمایت از تجارت با ایران

آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: شرکت‌ها تا زمانی که در داد و ستد با ایران همه قوانین مناسب را رعایت کنند، ما مانع از این داد و ستد آن‌ها نخواهیم شد.
کد خبر: ۵۹۰۷۶۱

تاریخ انتشار:

۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

-

20 May 2016


آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: شرکت‌ها تا زمانی که در داد و ستد با ایران همه قوانین مناسب را رعایت کنند، ما مانع از این داد و ستد آن‌ها نخواهیم شد.

به گزارش ایسنا در این بیانیه که وزارت امور خارجه آمریکا آن را منتشر کرده آمده است: این چهار کشور راهنمایی جامعی در مورد دامنه تحریم‌های لغو شده و تحریم‌هایی که همچنان به قوت خود باقی است ارائه کرده‌اند. شرکت‌ها ممکن است همچنان سوال‌هایی در ارتباط با برخی تحریم‌های خاص یا نگرانی‌هایی در مورد انجام دادن معامله با ایران داشته باشند، ما آماده‌ایم فورا توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کنیم.

در بخش دیگری از بیانیه مشترک آمریکا و سه کشور اروپایی آمده است: به سود ما و به سود جامعه بین‌المللی است که اطمینان داده شود همه طرف‌های موافقتنامه هسته‌ای از جمله مردم ایران می توانند از امتیازهای این موافقتنامه بهره مند شوند. این مسئله شامل احیای معاملات بازرگانان و بانک های اروپایی با ایران است.

در بخش دیگر از این بیانیه،چهار کشور تاکید کردند که ما از تجارت شرکت‌های بین‌المللی و موسسات مالی تا زمانی که به همه‌ی قوانین اجرایی متعهد باشند جلوگیری نخواهیم کرد.

در این بیانیه هم‌چنین آمده است ایران برای تحقق بهبود اوضاع اقتصادی خود که خواستار آن است، خود نیز باید گام‌هایی را به منظور فراهم شدن شرایط برای سرمایه‌گذاری بین‌المللی در این کشور بردارد.

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 185 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:44

نوشته اصلي بوسيله donvito نمايش نوشته ها
با درود
بسیار گفته می شود که خدا وجودی است غیر قابل اثبات!
حال سوال مطرح می شود که اثبات از چه راهی؟
از راه منطقی و فلسفی یا راه آزمایشگاهی؟
آیا کسانی که گفته اند خدا اثبات ناپذیر است گمان می کردند خدا در لوله آزمایش یا آشکارساز سرن تجلی کنه ؟
منتظر نظرات دوستان هستم
نظریه مکعب بطور علمی وجود صد در صدی خداوند را اثبات نموده
کجای کاری از غافله علم عقبی حتی درمان سرطان هم اومده ولی هنوز انتشار ندادن به دلایل سیاسی و اقتصادی و......
این اسناد محرمانه چند هفته پیش در امریکا به بیرون درز کرد
مبتلا کردن بیمار سرطانی به بیماری خود ایمنی هدفمند و درمان قطعی سرطان ظرف چند روز.

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 158 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:44

 

تاريخ عضويت: Mar 2016

وضعیت تاهل: مجرد

ارسالها: 340

سپاس هاي ايشان از ديگران: 449

سپاس های دیگران از ایشان : 603


ارسال پیام خصوصی

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 201 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:40

پيش فرضپاسخ : عبارت - اخوند مفت خور _

در همه اقشار، آدم خوب و بد هست......
اما کسانی که تبلیغ دین را وسیله امرارمعاش کرده اند، خودشان را احتمالاً از حضرت علی بالاتر می بینند چون آن حضرت با آن مقام ارجمند، قنات و چاه حفر میکردند و برای نماز خواندن و منبر رفتن، پول نمیگرفتند......

__________________
آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران نپسند....
به دلیل سیاستهای تبعیض آمیز و رفتار زشت مدیران آپارات، کانال وقت نمایش در آپارات دیگر بروزرسانی نمیشود www.aparat.com/show_times

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 270 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:40

تویی
تویی

آنکـه نـزاییـد و نـزایـد توایـی وانکـه نَمرداست و نَمیرد توایـی
آنکـه به خود آن و دَهدآن توایـی وانکـه مِیِ ناب خوراند توایـی
آنکـه فزائیـد و فزایـد توایـی وا نکـه نـِشانید و نـِشاند توایـی


آنکـه دِگرگون نپذیرد توایـی وآنکـه به هر چـهرهِ در آید توایـی
آنکـه زِ هَر دام رَهاند تـوایـی وآنکـه به پندار بـخواند توایـی
آنکـه به صد نـام سُرایند تـوایـی وآنکـه به گـفتار نشاید توایـی


آنکـه میانـجی نپذیـرد توایـی وآنکـه به کردار گزیند توایـی
آنکـه ره یـار نمـایـد تـوایـی وآنکـه به هنجار رساند توایـی
آنکـه سَرانـجام بماند تـوایـی وآنکـه به فرجام رساند توایـی


*****خاک ره ایران زمین: فرشید میرزایی*****

http://chakamehgoo.mihanblog.com/

گفتگوی هم میهن...
ما را در سایت گفتگوی هم میهن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان fhammihan بازدید : 225 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:35